MBA Management cestovního ruchu
Program je určen pro majitele hotelů, podnikatele, manažery a zaměstnance cestovních kanceláří, hotelů, restaurací a dalších zařízení turistického ruchu či marketéry turistických destinací. Je ideálním studijním programem pro ty, kteří mají zájem najít vysoce kvalitní uplatnění v oblasti cestovního ruchu.
Tento program je dostupný i v online formě.
Přínosy a obsah programu
- typologie a hlavní služby cestovního ruchu
- úloha, náplň a tvorba strategie podniku v oblasti cestovního ruchu
- praktické znalosti řízení a managementu v cestovním ruchu
- problematika marketingu destinací, regionů a měst
- financování aktivit, možnosti propojení soukromého a veřejného sektoru
- PR, management turismu, management stravovacích a ubytovacích zařízení
- rezervační systém Amadeus a jeho využití pro cestovní kanceláře a hotely
Reference absolventů
Studijní moduly
I. blok
II. blok
Základní informace o studiu
FORMA
kombinované studium MBA zahrnuje 11 modulů (za každý modul interaktivní přednáška v rozsahu 180 minut) a e-learning
DÉLKA
1 rok + závěrečná práce
PODMÍNKY PŘIJETÍ
praxe nebo vysokoškolské vzdělání (Bc., BBA)
ZAHÁJENÍ STUDIA
1. 3. nebo 1. 10. nebo individuálně
LOKALITA VÝUKY
Praha + studentská sekce
STUDIJNÍ MATERIÁLY
zahrnuty v ceně studia (vlastní studijní materiály, sylaby, prezentace a další studijní podklady, knihovna s více než milion titulů včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
BONUSY
nad rámec studia se každý student může účastnit i lektorských setkání z jiných programů, navíc přednášky, semináře, blokové moduly a kurzy
JAZYK VÝUKY
studium v češtině s akceptací slovenštiny, program MBA Business Management v angličtině
ZAKONČENÍ STUDIA
obhajoba závěrečné práce
Sleva
55.000 Kč
do 11. 5. 2025
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
98 %
5/5
(Hodnotilo 39 studentů)