Jindřich Motýl

Jindřich Motýl

majitel a jednatel MOTÝL MEDIA s.r.o.

Jindřich Motýl

Studium MBA mě umožnilo ujednotit si a utřídit informace o managementu a marketingu cestovního ruchu v jeho klíčových oblastech. Nejvíce si cením kvality lektorů a jejich přednášek. Díky nim jsem načerpal nejen důležité teoretické poznatky zbavené balastu, ale především se dostal hluboko pod kůži oboru a pochopil, jak věci opravdu fungují v praxi. V rámci své práce v agentuře jsem mnohokrát pracoval na marketingových projektech v cestovním ruchu, jsem autorem několika strategií rozvoje destinací a různých propagačních koncepcí. Jsem tedy praktik a nerad ztrácím jedinou minutu svého času na cokoliv neefektivního. O studiu MBA se to v žádném případě nedá říct, každá přednáška měla smysl a každá postupová práce mě posunula dál. Studium a závěrečná zkouška jsou náročné, ale na jejich absolvování jsem náležitě hrdý. Poznatky ze studia jsem už v jeho průběhu používal a můžu říct, že se mi je podařilo zobchodovat tak, že celé studium beru jako ziskový projekt.