Mgr. Václav Pavlečka

Mgr. Václav Pavlečka

Mgr. Václav Pavlečka

Šéf inovační jednotky Farmhouse (www.farmhouselb.cz) a zároveň spoluzakladatel newyorské agentury Kliché Killers (www.klichekillers.com) Václav Pavlečka spojuje svět inovací, startupů a marketingu. Ve Farmhouse, který dodává inovace agenturám jako Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, ARC, Publicis a dalším, se intenzivně věnuje například vývoji 2nd Screen médií, rozvoji digitálních i fyzických produktů a podpoře nadějných start-upů. Pro agenturu Leo Burnett zároveň zastává úlohu Strategic Plannera.

V komunikační branži se pohybuje již více než 9 let a mimo jiné stihl vést PR komunikaci zásadních aktivit značky O2 (O2 Extra, Open Air Festival, O2 Snowboard Tour, České snowboardové reprezentace), řídil tři roky agentury Reklamní klinika a PR Café a pracoval rovněž pro agentury Comtech, Grayling a další.

Pavlečka vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, v rámci studia se věnoval multimédiím a novým technologiím (studijní stáž na portugalské Universidade de Aveiro a rakouské University of Applied Sciences ve Steyru).

Svou přednáškovou činností se specializuje na inovační a digitální obory a branding. Publikoval v médiích jako jsou The Branding Magazine US, M-Journal.cz a dalších. Vyučuje v MBA akreditovaném studijním oboru v rámci Business Institutu a příležitostně přednáší také pro studenty dalších univerzit (Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Anglo-americká univerzita). Podílel se na vzniku knihy předního českého experta prof. Luboše Bárty Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem.

Přednáší v těchto studijních programech:

Zpět na profily