Event Safety (online)
Modul posluchače seznámí se základní terminologií, představí klíčové nástroje krizového Event managementu a uvede posluchače do problematiky různých podob možných krizových situací v rámci organizování akcí, a to včetně návrhu možných řešení.
Garant a lektor studijního modulu
Anotace
Cílem modulu je představit nejzákladnější princip event managementu: minimalizaci rizika. Akce je komplexní soubor činností ovlivněných mnoha proměnnými a faktory, které se mohou často měnit. Však je také Event management jedním z nejvíce stresujících zaměstnání! Proto je nezbytné znát správné smluvní postupy, možné typy kritických situací a odpovídající typy reakcí organizátorů. Zabezpečit hladký průběh akce je totiž kompetence, která vyžaduje nejen zkušenost, ale také znalost podmínek, prostředí a možností, jak zachovat chladnou hlavu a tolik potřebný nadhled. Většina prezentovaných postupů a rad pochází z konkrétní praxe realizovaných akcí.
Sylabus
- smlouva
- hlavní rizika během akcí
- dopady krizí na Event management
Literatura
Povinná literatura
- Getz, D. Event Studies Theory, Research and Policy for Planned Events. 2007.
- Davidson, Rob. Business Events. 2019
- Lattenberg, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Computer Press, 2010.
- Šindler, Petr. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing a.s., 2003.
Doporučená literatura
- Berridge, Graham: Events Design and Experience. New York: Routledge, 2011.
- Chvátalová, Kateřina: Event Management. Ambis, 2020.
- Chvátalová, K: MICE v době (po)koronavirové: přechodný stav nebo trvalá redefinice oboru? Trendy v podnikání. 2022.
- Englich, Guido and Remmers, Burkhard: Planning guide for conference and communication environments. Bad Munder: Wilkhahn, 2008.
- Preston, C. A.: Event Marketing. New Jersey: John Wiley and sons, 2012.
- Richards, Greg and Palmer, Robert: Eventful cities. Oxford: Elsevier Ltd., 2010.
- Tribe, John: The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. Oxford: Elsevier Ltd., 2011.