Konceptualizace a design eventů
Modul posluchače seznámí se základní terminologií, představí klíčové nástroje Event managementu a zařadí obor do širšího kontextu ve vztahu k praktickému marketingu.
Garant a lektor studijního modulu
Anotace
Cílem modulu je seznámit účastníky se současným přístupem teorie a především praxe k Event managementu z pohledu tvorby konceptu a designu různých typů akcí. Bude představeno, proč je koncept akce zásadní pro její úspěch, kde získávat nápady, jak s nimi efektivně pracovat, čemu se vyhnout atd. Budeme se věnovat typologii eventů s důrazem na zábavné, interaktivní a vzdělávací akce, prozkoumáme celou řadu praktických typů a rad. Seznámíme se též s možnostmi i nástrahami online akcí a hybridním formátem setkávání. Budeme zdůrazňovat orientaci na zákazníka a cíl každého organizátora akcí, kterým je garance unikátního prožitku každého účastníka akce.
Sylabus
- druhy akcí a jejich koncepty
- design, program a průběh úspěšné akce
- druhy akcí a jejich koncepty
Literatura
Povinná literatura
- Getz, D. Event Studies Theory, Research and Policy for Planned Events. 2007.
- Davidson, Rob. Business Events. 2019
- Lattenberg, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Computer Press, 2010.
- Šindler, Petr. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing a.s., 2003.
Doporučená literatura
- Berridge, Graham: Events Design and Experience. New York: Routledge, 2011.
- Chvátalová, Kateřina: Event Management. Ambis, 2020.
- Englich, Guido and Remmers, Burkhard: Planning guide for conference and communication environments. Bad Munder: Wilkhahn, 2008.
- Preston, C. A.: Event Marketing. New Jersey: John Wiley and sons, 2012.
- Richards, Greg and Palmer, Robert: Eventful cities. Oxford: Elsevier Ltd., 2010.
- Tribe, John: The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. Oxford: Elsevier Ltd., 2011.