Kultura event managementu a aktuální trendy (online)
Modul si klade za cíl vysvětlit základní kulturu event managementu a seznámení posluchačů s klíčovými principy a postupy při realizaci kulturních akcí.
Garant a lektor studijního modulu
PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA
Anotace
Modul Kultura event managementu a aktuální trendy je zaměřen na poskytnutí uceleného přehledu o správě kulturních událostí a nejnovějších trendech v oboru. Účastníci se seznámí s klíčovými principy a postupy při realizaci kulturních akcí. Z aktuálních trendů se budeme věnovat technologickým inovacím, hybridním akcím či ekologické udržitelnosti akcí.
Sylabus
1. Event a event management
- definice eventu
- definice event marketingu / event managementu
- právní rámec event marketingu
- typy eventů a jejich rozdělení
- klíčové aktivity při plánování eventů
2. Funkce Event managementu
- zacílení Event managementu a jeho kulturní zaměření
- kulturní dimenze Eventů
- interaktivita a technologický pokrok
- udržitelnost a sociální zodpovědnost
- personalizace zážitků
- virtuální a hybridní formáty
Literatura
Povinná literatura:
- Davidson, R., Business Events, Second Edition, Oxon, Routledge 2019
- Jakubíková, D., Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
- Lattenberg, V., Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Computer Press, 2010.
- Šindler, P., Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003.
Doporučená literatura:
- Berridge, G., Events Design and Experience. New York: Routledge, 2011.
- Englich, G., Remmers, B., Planning Guide for Conference and Communication Environments. Bad Munder: Wilkhahn, 2008.
- Preston, C. A., Event Marketing. New Jersey: John Wiley and Sons, 2012.