BBA Marketing, media a komunikace
Program poskytuje studentům profesionální marketingové a komunikační dovednosti s důrazem na marketingovou komunikaci, plánování a hlavní marketingové kanály. Program je cílen na manažery agentur a absolventy středních škol a gymnázií, kteří chtějí získat specifické znalosti v oblasti studia marketingu a komunikace.
Přínosy a obsah programu
- formy marketingové komunikace
- marketingový výzkum
- produktový marketing
- Public Relations
Reference absolventů
Studijní moduly
Základní informace o studiu
FORMA
KOMBINOVANÉ STUDIUM BBA zahrnuje 7 lektorských setkání (interaktivních přednášky v rozsahu 3x60minut) a e-learning
DÉLKA
1 rok
PODMÍNKY PŘIJETÍ
ukončené SŠ vzdělání s maturitou; ke studiu jsou uchazeči přijímáni bez přijímacích zkoušek
ZAHÁJENÍ STUDIA
KOMBINOVANÉ BBA 1. 3. a 1. 10. nebo individuálně; ONLINE BBA kdykoliv
LOKALITA VÝUKY
studium BBA probíhá v Praze nebo online
STUDIJNÍ MATERIÁLY
zahrnuty v ceně studia (vlastní studijní materiály, sylaby, prezentace a další studijní podklady)
KNIHOVNA
v ceně studia, více než milion titulů (včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
JAZYK VÝUKY
čeština s akceptací slovenštiny, program BBA Management Basics (online) v anglickém jazyce
ZAKONČENÍ STUDIA
obhajoba závěrečné práce (rozsah min. 30 normostran)
Sleva
12.000 Kč
do 13. 10. 2024
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
93 %
5/5
(Hodnotilo 22 studentů)