Public Relations

Public Relations

Cílem tohoto modulu je seznámit účastníky semináře se základním pojmovým aparátem oboru, základními nástroji a strategickým přístupem pro formulaci public relations plánů.

Garant a lektor studijního modulu

Ing. Mgr. Luďka Raimondová

Anotace

Modul je členěný dvou základních části. První, úvodní část, přináší charakteristiku oboru, uvádí základní historické milníky PR a dotýká se základních etických otázek. Uvádí také vztah k souvisejícím disciplínám, jako je marketing a marketingová komunikace. Ve druhé části se zaměřuje na profesní standardy procesů vedoucích k profesionálnímu nastavení strategického plánu. Součástí sylabu jsou i popisy základních PR nástrojů a metod. V závěru sylabu jsou uvedené základní přístupy k hodnocení jednotlivých nástrojů.

Sylabus

1. Public relations

  • nástroje
  • členění
  • přístupy

2. Plány

  • analýza/audit
  • cíle
  • cílové skupiny
  • strategie a taktika
  • systém

3. Interní komunikace

  • vydávání firemních materiálů
  • management
  • sponzoring

Literatura

  • HEJLOVÁ, D. Public relations. Praha: Grada Publishing,
  • KOPECKÝ, L. Public relations. Dějiny – teorie – praxe. Praha: Grada Publishing