Sociální sítě (online)

Sociální sítě (online)

Cílem modulu je ukázat praktické využití online/digitálního marketingu a představit komplexní řešení kampaní v rámci online prostředí a jednotlivých platforem.

Garant a lektor studijního modulu

Mgr. Vojtěch Lambert

Anotace

Modul představuje tématiku digitálního marketingu a využití internetu, mobilních aplikací včetně úlohy SEO, SEM a sociálních sítí. Obsahově jsou diskutovány stěžejní nástroje digitálního marketingu s vysvětlením postupů k jejich efektivnímu využívání, včetně specifik těchto nástrojů na mobilních zařízeních, vyhledávání a vyhodnocování marketingových příležitostí.

Sylabus

1. Strategie v online prostředí

  • typy zdrojů
  • strategie online
  • plánování kampaní

2. Reklama na sociálních sítích

  • funkce reklamy
  • hlavní aspekty reklamy

3. Vyhodnocení výsledků a efektivity kampaní

  • Google Analytics
  • měření webové návštěvnosti
  • možnosti měření

Literatura

  • Avinash Kaushik – Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customers Centricity
  • Avinash Kaushik – Web Analytics: An Hour a Day
  • Neal Schaffer – A One-Stop Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business
  • Perry Marshall – Facebook Advertising: How to Access 1 Billion Potential Customers in 10 minutes
  • Perry Marshall – Ultimate Guide to Adwords: How to Access 100 Million People in 10 Minutes
  • Perry Marshall – 80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More
  • Adam Clarke – SEO 2018 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies
  • Ann Handley – Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
  • Miles Young – Ogilvy o reklamě v digitálním věku