MBA Public relations a komunikace
Časově flexibilní program je určen pro manažery reklamních, mediálních a PR agentur, a dále pro všechny, kdo se při své práci setkávají s nutností profesionální komunikace s veřejností. Program se zabývá rozvíjením veškerých aspektů, jež jsou potřebné k úspěšnému výkonu pozice PR manažera.
Přínosy a obsah programu
- vývoj a historie public relations
- media relations, budování vztahů s novináři
- metody a nástroje předávání informací médiím s ohledem na situaci
- rozvoj prezentačních dovedností a zásady efektivní argumentace a vyjednávání
- tvorba textů, tiskových zpráv a prezentací
- příprava na profesionální vystoupení v médiích (TV, rádio)
- začlenění PR do struktury firmy, tvorba PR strategie firmy
- krizová komunikace a její aspekty
Studijní moduly
I. blok
II. blok
Základní informace o studiu
Forma:
kombinované studium MBA zahrnuje lektorská setkání (11 interaktivních přednášek v rozsahu 3x60minut) a e-learning
Délka:
12 až 18 měsíců
Studijní materiály:
v ceně studia (sylaby, studijní materiály, další studijní podklady)
Knihovna:
v ceně studia, více než milion titulů (včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
Jazyk výuky:
studium v češtině s akceptací slovenštiny
Lokalita výuky:
studium MBA v Praze
Zakončení studia:
obhajoba závěrečná práce (rozsah min. 40 normostran)
Podmínky přijetí:
ukončené VŠ vzdělání nebo relevantní praxe na vedoucí nebo manažerské pozici; ke studiu jsou uchazeči přijímáni bez přijímacích zkoušek
Zahájení studia:
15. 3. nebo 1. 10. nebo individuálně
Sleva
54.000 Kč
do 28. 2. 2021
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Zvolte kvalitu a prestiž, studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
93 %
5/5
(Hodnotilo 879 studentů)