MBA PR a komunikace
Časově flexibilní program je určen pro manažery reklamních, mediálních a PR agentur, a dále pro všechny, kdo se při své práci setkávají s nutností profesionální komunikace s veřejností. Program se zabývá rozvíjením veškerých aspektů, jež jsou potřebné k úspěšnému výkonu pozice PR manažera.
Tento program je dostupný i v online formě.
Přínosy a obsah programu
- vývoj a historie public relations
- postavení PR ve firmě, tvorba PR strategie
- marketingová komunikace a brand management
- sociální média a aktuální trendy
- rozvoj komunikačních a prezentačních dovedností
- zásady efektivní argumentace a vyjednávání
- krizová komunikace a její aspekty
Reference absolventů
Studijní moduly
I. blok
Základní informace o studiu
FORMA
kombinované studium MBA zahrnuje 11 modulů (za každý modul interaktivní přednáška v rozsahu 180 minut) a e-learning
DÉLKA
1 rok
PODMÍNKY PŘIJETÍ
praxe nebo vysokoškolské vzdělání (Bc., BBA)
ZAHÁJENÍ STUDIA
1. 3. nebo 1. 10. nebo individuálně
LOKALITA VÝUKY
Praha + studentská sekce
STUDIJNÍ MATERIÁLY
zahrnuty v ceně studia (vlastní studijní materiály, sylaby, prezentace a další studijní podklady, knihovna s více než milion titulů včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
BONUSY
nad rámec studia se každý student může účastnit i lektorských setkání z jiných programů, navíc přednášky, semináře, blokové moduly a kurzy
JAZYK VÝUKY
studium v češtině s akceptací slovenštiny, program MBA Business Management v angličtině
ZAKONČENÍ STUDIA
obhajoba závěrečné práce
Sleva
51.000 Kč
do 20. 7. 2025
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
95 %
5/5
(Hodnotilo 29 studentů)