MBA Public relations a komunikace
Časově flexibilní program je určen pro manažery reklamních, mediálních a PR agentur, a dále pro všechny, kdo se při své práci setkávají s nutností profesionální komunikace s veřejností. Program se zabývá rozvíjením veškerých aspektů, jež jsou potřebné k úspěšnému výkonu pozice PR manažera.
Přínosy a obsah programu
- vývoj a historie public relations
- media relations, budování vztahů s novináři
- metody a nástroje předávání informací médiím s ohledem na situaci
- rozvoj prezentačních dovedností a zásady efektivní argumentace a vyjednávání
- tvorba textů, tiskových zpráv a prezentací
- příprava na profesionální vystoupení v médiích (TV, rádio)
- začlenění PR do struktury firmy, tvorba PR strategie firmy
- krizová komunikace a její aspekty
Reference absolventů
Studijní moduly
I. blok
II. blok
Základní informace o studiu
FORMA
kombinované studium MBA zahrnuje 11 lektorských setkání (interaktivní přednášky v rozsahu 3 x 60 minut) a e-learning
DÉLKA
1,5 roku
PODMÍNKY PŘIJETÍ
vysokoškolské vzdělání min. I. stupně (Bc., popř. BBA) nebo relevantní praxe na vedoucí nebo manažerské pozici
ZAHÁJENÍ STUDIA
1. 3. nebo 1. 10. nebo individuálně
LOKALITA VÝUKY
studium MBA v Praze
STUDIJNÍ MATERIÁLY
zahrnuty v ceně studia (vlastní studijní materiály, sylaby, prezentace a další studijní podklady)
KNIHOVNA
v ceně studia, více než milion titulů (včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
JAZYK VÝUKY
studium v češtině s akceptací slovenštiny, program Business Management probíhá v angličtině
ZAKONČENÍ STUDIA
obhajoba závěrečná práce
Sleva
53.000 Kč
do 3. 7. 2022
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
93 %
5/5
(Hodnotilo 879 studentů)