Tvorba PR strategie
Cílem modulu je předat studentům zkušenosti z tvorby konkrétních strategií a naučit je vlastní strategie vytvářet. Právě tvorba PR strategie je okamžikem, kde se po PR specialistech požaduje především strategické myšlení, schopnost odhadovat kroky protistrany a dokonalá znalost uvažování médií. Studenti se tak musí naučit prakticky propojit všechny dosavadní poznatky z PR.
Garant a lektor studijního modulu
Ing. Ondřej Kubala
Anotace
Modul PR strategie navazuje na všechny předchozí moduly programu Public Relations a je jejich komplexním souhrnem. Právě při tvorbě PR strategie je nezbytné využít všech nabytých znalostí v PR, od mediálních vztahů přes interní komunikaci, lobbing nebo vyjednávací taktiky až po krizovou komunikaci.
Sylabus
1. teorie tvorby PR strategií
- postavení PR
- integrovaná komunikace
- chyby při tvorbě PR strategie
2. propojení případové studie s vlastní tvorbou studentů
- případová studie
- vlastní návrhy a tvorby
- propojení, zhodnocení
Literatura
- HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace, Praha, Management Press, 254 stran, ISBN 978-80-7261-178-2