Bezplatný seminář: „Největší pasti krizové komunikace pro manažery i profesionály“, 8. 9. 2022

Dne 8. 9. 2022 proběhl bezplatný seminář s naším lektorem Ing. Ondřejem Kubalou. Byl určen pro všechny zájemce o studium, stávající studenty a absolventy, kteří se chtěli naučit efektivně jednat v krizi.

LEKTOR


Ing. Ondřej Kubala

Ondřej Kubala je partnerem společnosti Ewing PR. Specializuje se především na krizovou komunikaci, komunikační strategie a také komunikaci projektů ve veřejné dopravě. Skoro 10 let učil Public Relations studenty na Vysoké škole ekonomické v Praze, přednáší také na pražském Business institutu. Rok a půl se staral o komunikaci Sčítání lidu, domů a bytů 2011 pro Český statistický úřad, před tím působil tři roky jako tiskový mluvčí a vedoucí tiskového oddělení Českých drah. Během práce pro České dráhy získal za rok 2008 cenu Mluvčí roku, byl vyhlášen nejlepším mluvčím v ČR podle hlasování novinářů a odnesl si i ocenění za mistrovský kus v PR při komunikaci železničního neštěstí ve Studénce v srpnu 2008. Svou profesní dráhu začínal v médiích jako reportér Radiožurnálu a rádiu je stále věrný. Dnes už ale jen ve svém volném čase jako víkendový moderátor rádia Frekvence 1.

ANOTACE SEMINÁŘE


Krizové situace se nevyhýbají nikomu z nás. V osobním ani pracovním životě. Ale jak se ně dobře připravit? A jak je zvládnout bez ztráty kytičky? Seminář pro manažery, kteří řídí své týmy i pro ty, kteří budou mít na starost komunikaci v krizových chvílích. Časy, kdy na náš průšvih mohla upozornit maximálně tak televize Nova v 19:30 nebo Černé ovce, jsou už dávno pryč. Doba se mění, zrychluje a dává lidem do ruky velmi silný nástroj. Sociální sítě. Médiem se stává každý náš zaměstnanec nebo nespokojený zákazník. Zvládnout krize v takhle rychlém prostředí, klade větší a větší nároky na všechny manažery i specialisty na komunikaci.

CO SE VŠICHNI ZÁJEMCI DOZVĚDĚLI


  • Co je to krize a jak se na ni připravit
  • Co je krizová komunikace vs. komunikace v krizi
  • Aktivní PR – jak by měl mluvčí s novináři pracovat
  • Reaktivní PR – co novináři od mluvčího očekávají a jak se vyvarovat základních chyb, které mohou zničit vztahy s novináři
  • Strategické řízení krizové komunikace
  • Cílová skupina při řešení krizové komunikace – její definice a komunikace
  • Řešení krizového managementu
  • Stanovení komunikačního cíle v krizi
  • Zásady komunikace s novináři v případě krize
  • Pasti v krizové komunikaci
  • Řešení a diskuze případových studií

Děkujeme všem za aktivní účast a těšíme se na další setkání.