Mgr. Zuzana Chytková, Ph.D.
Vystudovala marketing a průzkum trhu na Universitě v Pise, kde následně získala evropský doktorát. Od roku 2010 působí na katedře marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze v oboru spotřebního chování. Specializuje se především na výzkum symbolických, socio-historických a kulturních aspektů spotřeby. Momentálně se podílí na projektu NAKI - Efektivní metodiky podpory malých a středních subjektů v sektoru kultury financovaném Ministerstvem kultury ČR, dále na projektu Vysoké školy ekonomické v Praze "Role zákazníků v českých firmách" a projektu Grantové agentury České republiky "Marketingový význam body image".
Kromě univerzity v Pise působila na univerzitách v Dánsku a ve Francii, se kterými dále úzce spolupracuje. Svou práci pravidelně prezentuje na mezinárodních konferencích ve Spojených státech amerických, Velké Británii nebo Francii. Je autorkou řady odborných publikací publikovaných mimo jiné v mezinárodních odborných periodikách jako Advances in Consumer Research; Consumption, Markets and Culture (Routledge) nebo Research in Consumer Behavior (Emerald). Členka rady Marketingového Institutu a mezinárodní odborné organizace Association for Consumer Research.