Event Marketing

Cílem modulu je poukázat na teoretická východiska problematiky event marketingu a jejich následnou aplikaci v praxi v podobě strategických kroků k naplnění stanoveného cíle.

Garant a lektor studijního modulu


PhDr. Jakub Horváth, PhD., MBA

Anotace


Event marketing je strategie, kterou marketéři používají k propagaci své značky, produktu nebo služby s osobní angažovaností v reálném čase. Eventy, resp. akce či události, mohou být online nebo off-line a společnosti se jich mohou zúčastnit jako organizátoři, spolu organizátoři, účastníci nebo sponzoři. Ať už online nebo osobně, event marketing je dokonalým způsobem, jak se spojit s publikem, prezentovat značku a dosahovat požadovaných výsledků.

Sylabus


  • definice event marketingu
  • nejlepší strategie event marketingu
  • druhy event marketingu
  • role společnosti na akci
  • proč je třeba mít vstupní stránku (landing page) akce
  • co je třeba dělat po akci

Literatura


  • FRISSEN, R., 2016. Handbook Event Design. Amsterdam: BIS publisher. ISBN 9789063694340.
  • GENADINIK, A., 2015. Event Planning: Management & Marketing for Successful Events: Become an Event Planning Pro & Create a Successful Event Series. Južná Karolína: Createspace Independent Publishing Platform. ISBN 9781519178206.
  • JONES, L. J., 2023. The Event Planning Toolkit. Lanham: Rowman & Littlefield Publishers. ISBN 978-1538173923.
  • LATTENBERG, V., 2010. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2397-3.
  • LENHART, J., 2007. Fórum manažéra. Bratislava. ISSN 1336-7773.
  • LINDSEY, K., 2011. Planning and Managing a Corporate Event. Oxford: How to books. ISBN 978-1845284619. PRESTON, CH., 2012. Event Marketing – How to Successfully Promote s, Festivals, Conventions, and Expositions, 2nd Edition. New Jersey: John Wiley & Sons Inc. ISBN 9780470891070.
  • ŠINDLER, P., 2003. Event marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 8024706466.
  • YOUNG, M., 2017. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Bratislava: Svojtka&Co. ISBN
    9788025621592.