Jiří Jón
Po absolvování magisterského studia reklamy na Boston University přesídlil Jirka zpět do ČR. Na místním trhu začal původně v online agentuře Nydrle (nyní Publicis Groupe), poté se začal věnovat tvorbě značek ve VCCP a nyní vede oddělení strategie a consultingu v Ogilvy. Kromě online marketingu a stavění značek se věnuje inovacím v marketingu, brand experience a měření efektivity marketingové komunikace. Jirka je držitelem certifikátu měřitele efektivity reklamy od londýnské IPA, je součástí týmu, který definuje podobu soutěže marketingové efektivity Effie a metodicky vede v Ogilvy účast v soutěži (i díky němu je Ogilvy nejefektivnější agenturou na českém trhu).
Je také porotcem jak české, tak evropské verze Effie. Kromě Ogilvy pomáhá s marketingem menším značkám a tak jsou v jeho portfoliu zkušenosti nejen ze známých značek jako je Orion, Margot, Air Bank, Raiffeisen Bank, Krušovice, Březňák nebo Breno ale i menších značek typu Indiana Jerky, NeoVize nebo Calibra. Jirka současně vyučuje i na Vysoké škole kreativní komunikace online marketing, pro který napsal skripta.