Mgr. Václav Pavlečka

Mgr. Václav Pavlečka

CEO investičního fondu Air Ventures Václav Pavlečka propujuje svět startupů, podnikání a technologií s desetiletou kariérou v oboru marketingové komunikace. "Ze zkušenosti vím, že alfou a omegou úspěchu podnikatelů je neustálý dialog se zákazníkem," říká Václav Pavlečka. "Úkolem podnikatelů a marketérů je tento dialog zajistit a kvalitně vést. Bez něj jsou všechny marketingové nástroje jen dobře znějící 'buzzwords'," dodává.

Své zkušenosti nabíral na různých stranách glóbu. V New Yorku spoluzakládal komunikační agneturu Kliché Killers, kterou později prodal. Zároveň z Chicaga přivedl do Česka koncept inovační jednotky Farmhouse, kterou začlenil do portfolia skupiny Publicis, jednoho z největších hráčů na poli marketingové komunikace globálně. Mimo jiné pracoval také coby strategický digitální planner pro Leo Burnett, řídil komunikační aktivity projektů skupiny O2 a podílel se na tvorbě komunikačních konceptů pro desítky klientů, ať už v oblasti PR nebo marketingové komunikace.

Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, v rámci studia se věnoval multimédiím a novým technologiím (studijní stáž na portugalské Universidade de Aveiro a rakouské University of Applied Sciences ve Steyru). Svou přednáškovou činností se specializuje na inovační a digitální obory a branding. Publikoval v médiích jako jsou The Branding Magazine US, M-Journal.cz a dalších. Vyučuje v MBA akreditovaném studijním oboru v rámci Business Institutu a příležitostně přednáší také pro studenty dalších univerzit.

Přednáší v těchto studijních programech:

    Zpět na profily