MBA Fashion Management
Tento flexibilní program je výzvou pro studenty tím, že je vybaví základem fashion managementu a praktických přístupů k široké škále oblastí módního průmyslu tak, aby se stali lídry a inovátory v byznysu s módou. Studium je orientováno na kontext a kulturu fashion managementu, přípravu podnikatelského plánu a další strategie za pomocí využití brand managementu a znalostí v oblasti udržitelnosti a inovací.
Tento program je dostupný i v online formě.
Přínosy a obsah programu
- kontext a kultura fashion managementu
- brand management
- produkt a značka
- finanční management
- inovace v oblasti fashion managementu
- life design
- udržitelnost a etika v oblasti fashion managementu
Reference absolventů
Studijní moduly
I. blok
II. blok
Základní informace o studiu
FORMA
kombinované studium MBA zahrnuje 11 lektorských setkání (interaktivní přednášky v rozsahu 3 x 60 minut) a e-learning
DÉLKA
1,5 roku
PODMÍNKY PŘIJETÍ
vysokoškolské vzdělání min. I. stupně (Bc., popř. BBA) nebo relevantní praxe na vedoucí nebo manažerské pozici
ZAHÁJENÍ STUDIA
1. 3. nebo 1. 10. nebo individuálně
LOKALITA VÝUKY
studium MBA v Praze
STUDIJNÍ MATERIÁLY
zahrnuty v ceně studia (vlastní studijní materiály, sylaby, prezentace a další studijní podklady)
KNIHOVNA
v ceně studia, více než milion titulů (včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
JAZYK VÝUKY
studium v češtině s akceptací slovenštiny, program Business Management probíhá v angličtině
ZAKONČENÍ STUDIA
obhajoba závěrečná práce
Sleva
57.000 Kč
do 19. 1. 2025
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
96 %
5/5
(Hodnotilo 5 studentů)