MBA Management obchodu
Časově flexibilní program postihuje komplexní problematiku obchodu a všech aspektů s ním spojených. Cílem programu je poskytnout studentům potřebné vědomosti k přípravě a realizaci obchodních operací, řízení vztahů se zákazníky a prodejních dovedností.
Přínosy a obsah programu
- strategické a ekonomické aspekty obchodu
- příprava a realizace mezinárodních obchodních operací
- internacionalizace a globalizace trhů
- obchodní techniky, dovednosti a úspěšná vyjednávání
- strategie tuzemských i nadnárodních společností v oblasti obchodu
- mezinárodní marketing, mezinárodní obchodní právo, evropské instituce
Studijní moduly
I. blok
II. blok
Základní informace o studiu
Forma:
kombinované studium MBA zahrnuje lektorská setkání (11 interaktivních přednášek v rozsahu 3x60minut) a e-learning
Délka:
12 - 18 měsíců
Studijní materiály:
zahrnuty v ceně studia (vlastní studijní materiály, sylaby, prezentace a další studijní podklady)
Knihovna:
v ceně studia, více než milion titulů (včetně cizojazyčných, odborné články, vědecké výzkumy a další)
Jazyk výuky:
studium v češtině s akceptací slovenštiny, program Business Management probíhá v angličtině
Lokalita výuky:
studium MBA v Praze
Zakončení studia:
obhajoba závěrečná práce
Podmínky přijetí:
ukončené VŠ vzdělání nebo relevantní praxe na vedoucí nebo či manažerské pozici; ke studiu jsou uchazeči přijímáni bez přijímacích zkoušek; v případě zájmu o studium uchazeč vyplní přihlášku
Zahájení studia:
15. 3. nebo 1. 10. nebo individuálně
Sleva
45.000 Kč
do 18. 4. 2021
Lektorský tým
Informace o studiu
Zaujal Vás tento program? Zjistěte podrobnosti o studiu a jeho průběhu.
Zvolte kvalitu a prestiž, studujte na Business Institutu
Přihlásit seHodnocení programu
95 %
5/5
(Hodnotilo 896 studentů)